niedziela, 29 września 2013

WAŻNE!

Kochani czytelnicy!
Z przykrością ogłaszam, że nastąpi małe opóźnienie z dodaniem kolejnego rozdziału! ;(
We wtorek mam ważny sprawdzian z matematyki, nie wspominając o kartkówkach z piątku i środy! 
Muszę się trochę pouczyć, ale obiecuję, że w następnym tygodniu pojawi się kolejny rozdział. Wtedy też nadrobię czytanie waszych blogów!
Aaa, zapomniałabym, w zakładce bohaterów pojawiła się nowa postać. :D
No, wracam do książek, życzcie mi powodzenia! :)
-Wasza Hiraku! :*


4 komentarze:

  1. Ehhh, mój komentarz się nie dodał. W każdym razie rozumiem, że w szkole cię nie oszczędzają, jednak chciałabym, żebyś znalazła trochę wolnego czasu xD
    Codziennie wchodziłam i wypatrywałam nowej notki, a tu taka niespodzianka. Nie takiej notki chciałam! Nie przejmuj się, moja reakcja spowodowana jest tym, że uwielbiam twoje opowiadanie. ;___;
    Życzę weny i wolnego czasu :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah i lecę zobaczyć nową postać ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo mi miło z tego powodu! nie martw się, wrócę za jakiś tydzień i nadrobię wszystko! :)

      Usuń
  3. O, widzę, że oprócz weny powinnam życzyć też całej masy wolnego czasu bez sprawdzianów i kartkówek :D No to życzę! i czekam cierpliwie :)
    Pozdrawiam! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń