sobota, 26 października 2013

Dołująca informacja.. :c

Moi drodzy czytelnicy! Jak widać wyżej informacja będzie dołująca, no przynajmniej dla mnie. A więc zawieszam bloga na czas nieokreślony. Jak wiecie lub też nie, jestem w drugiej liceum, za rok matura, a nauczyciele wzięli sobie to chyba za bardzo do serca. Uczę się praktycznie cały dzień i nie mam czasu na bloga, a poza tym... skończyły mi się pomysły! :( Mam zamiar założyć drugiego bloga niestety... brak czasu. Jeżeli chodzi o "Konoha Talents School: To niesamowite, jak bardzo możemy zmienić o kimś zdanie..." chcę go oczywiście dokończyć.. przewiduje jeszcze z 10 może z 8 rozdziałów i chyba, powtarzam CHYBA koniec. Drugi blog będzie już poważniejszy, no i przewiduję hentaie, łagodne... Powstanie przy końcówce KTS, informuję tak o, bo chciałam w końcu komuś o tym powiedzieć. Być może powstanie nawet nowa zakładka, gdzie opiszę co i jak jeżeli chodzi o nowe opowiadanie! :)
~ pozdrawiam Hiraku :*

ps. Będę z całego serca starać się czytać i komentować wasze blogi moi drodzy, proszę o zrozumienie, jeżeli trochę to potrwa. :P

5 komentarzy:

  1. Raaaaany :CCCC
    Uwielbiałam twojego bloga :c Był świetny i jako jedyna dodawałaś rozdziały często :( No cóż rozumiem że masz szkołę ,więc będę cierpliwie czekać aż coś napiszesz :( :* Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu <3
    ~Tamara

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze :C Przeżyjemy... Tak się składa, że wiem o co ci chodzi... Też mam dużo nauki i współczuję ci z całego serca... Szkoda, że na tego bloga tylko osiem-dziesięć rozdziałów, ale nic na to nie poradzimy...
    No to liczę, że twój nowy blog będzie równie epicki (:*) I czekam z niecierpliwością, na twój powrót utaj ~! (Cholerni nauczyciele! Odczepcie się od niej :< ) :*****************
    Grimmjow: To ja też na pocieszenie ci buziaka przesyłam :*

    ~Natuśka-chan & Grimmjow

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, to naprawdę dołujące T^T No, cóż... trzeba jakoś żyć. Taa... nauka... to taka straszna rzecz >_< No dobra, nie będę tutaj pisać jakichś pseudo-psychologicznych wywodów, więc po prostu życzę Ci żeby wena wróciła do Ciebie jak najszybciej i żeby nauczyciele się ulitowali... chociaż troszkę ^_^ W każdym razie ja, razem z Hoshi, będziemy Cię wspierać duchowo ^_^

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Smucisz mnie T^T, ale Cię rozumiem... sama mam podobny problem :(
    Ale cóż szkoła też ważna(co ja bredzę xD) mam nadzieję, że wana Ci szybko wróci, a nauczyciele dadzą odpocząć i pokażą, że też są ludźmi! :D
    Ale, ale, ale! Ja już czekam na drugiego bloga! Także tego... Tylko się nie opierniczaj i jak już wypoczniesz to pisać! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to wielka szkoda! :(
    Cóż, szkoła to ogromny pochłaniacz czasu...i nieodzowny obowiązek. Skoro jeszcze matura się zbliża, to wiadomo, że nauki jest wiele i nie można sobie odpuścić. Rozumiem to wszystko, mimo tego, mam nadzieję, że jeszcze znajdziesz czas na bloga i go dokończysz :)
    Trzymam kciuki za twój powrót! :)
    A jak na razie, życzę powodzenia w nauce! ^^

    OdpowiedzUsuń